Kerksite Hervormde Gemeente Langerak

Op deze webplek vindt u allerlei informatie over de Hervormde Gemeente te Langerak.
Langerak ligt in de Alblasserwaard, ten zuiden van de Lek.

Een internetpagina biedt slechts een vluchtige indruk. Tijdens de kerkdiensten leert u ons kennen: als wij ons oefenen in het geloof en zo deel uitmaken van de wereldwijde kerk van Jezus Christus. Elke zondag komen wij bijeen, om 9.30 uur en 18.30 uur, in het eeuwenoude kerkgebouw langs de dijk.

Wilt u meer weten over wie we zijn, wat we doen en waar u ons kunt vinden, dan kunt u altijd mailen met de scriba.

Nieuwsflitsen

Nieuw geplaatst

Er zijn geen nieuwe berichten.

Overige berichten

Meekijken kerkdiensten:
Vanaf zondag 24 september: Live uitzending via kerkomroep.nl: Klik hier Deze link vindt u ook in de menuregel bovenin bij Kerkomroep.nl
U kunt op de site van kerkomroep.nl zelf kiezen of u alleen geluid wilt of ook beeld.

Diaconale hulpverlening: In het menu onder Diaconie kunt u een formulier vinden om u op te geven om hand-en-spandiensten te leveren bij mensen die een stukje praktische hulp kunnen gebruiken op allerlei gebied. Zie het formulier om te kijken waarvoor u zich kunt inzetten.

Er is een Privacyverklaring opgesteld waarin wordt beschreven hoe de Hervormde Gemeente Langerak omgaat met de privacygevoelige gegevens van de gemeente. Dit volgens een model van de PKN. U kunt de privacyverklaring vinden in het menu bij Bestuurlijke zaken.